laupäev, 24. september 2016

Sidruni-kodujuustukook

"Kohupiima-ja kodujuusturaamatut" lehitsedes jäi see retsept silma.
Külalistele maitses. Hapukama koogi jaoks tuleks võtta 2 sidrunit, mina tegin ühega.

250 g šokolaadiküpsiseid
50 g sulatatud võid

500 g kodujuustu
4 dl vahukoort
1-2 sidrunit
5 tl želatiini
1 dl suhkrut

Sidruni(te)st pressida mahl (5 sl) ja panna sellesse paisuma želatiin. Seejärel želatiin sulatada ja jätta jahtuma. Vahukoor vahustada suhkruga, segada hulka kodujuust (mina suristasin kodujuustu enne köögikombainis veidi ühtlasemaks). Segamist jätkates niristada juurde ka želatiin.
Küpsised purustada peeneks pudiks (köögikombainiga) ja segada sulatatud võiga. Kuna mul on ümmargune rõngas, mille abil ma küpsisepuruga kook teen, siis valmiski tort mul otse serveerimisalusele. (Muidu on ka variant vooderdada toidukilega vorm ja alustada hoopis kodujuustusegust, mis hiljem kooki ümber pöörates pealmiseks kihiks jääb).
Seega küpsisepurukiht, siis kodujuustukiht, veel küpsisepuru ja kodujuust. Lasta külmas tarretuda vähemalt 3 tundi kuni üleöö. Kaunistada.
Šablooni abil moodustus kakaopulbrist vahva muster!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar