kolmapäev, 16. aprill 2014

Pikk sai x3

Sellega on lugu. TJ-l on koolis kodundustunnid, kus valmistavad sel nädalal võileibu. Tema pidi kaasa võtma oma sõnutsi einesaiad, pikad saiad. Eile jäi poodlemine hiljapeale ning koju tõi ta sellise saia:

Üllatusena ei olnud ta minu peale pahane, vaid võttis asja paratamatusena, oli vist väga väsinud.
Mina olin küll pahane, et teda alt vedasin, koduse emana oleksin pidanud ikka talle sobivad saiad saama. Tegelikult olin pool päeva kodust ära, aga ikkagi. Niisiis panin õhtul 21.30 saiataina käima, ja kell 23 võtsin saiad ahjust. Selge, et nii kiiresti tipptulemust ei saa, aga poiss oli hommikul rõõmus.
Mul ei olnud aega täpseid koguseid mõõta, aga vaja läks

25 g pärmi
3 dl vett
1 dl oliiviõli
1 tl suhkrut
1 tl soola
jahu -  nii palju, et tainas sõtkuda andis. Internetist vaatasin veel retsepte, näiteks siit ja siit.

Küpsetasin 220kraadises ahjus 15 minutit.

Kerkimisaega jäi väheseks. Sest NII hea (e)ma ka pole, et oleks täisaja kergitanud või hoopis hommikupoole ööd tõusnud, et lausa sooja saia kaasa anda... :-)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar