esmaspäev, 12. oktoober 2015

Kana chorizo ja kartulitega

2015 oktoobri Oma Maitse pakub kena retsepti, kuidas kana ahjupotis küpsetada. Mina tegin lihtsalt ahjupannil ja sai ka maitsev.

1 kana
soola, pipart
õli
0,5 sid
runit
1 loorberileht
1 tüümianioks (mul oli kuivatatud tüümianit)
300 g chorizot (mul oli miski 150 g)
700 g kartuleid (mul oli kilo või rohkemgi)
12 küüslauguküünt
1 suur sorts kuiva šerrit (mul oli valget veini lihtsalt)
150 ml kanapuljongit või vett
petersellilehti

Kana maitsestada soola ja pipraga ning pruunistada pannil igast küljest 15 minuti jooksul pealt krõbedaks. Kana sisse toppida sidrun, loorber, tüümian.
Chorizot säristada ka pannil, kuni see hakkab oma punast õli eraldama. Kartulid tõsta pannile ja peagi lisada küüslauk. Soristada juurde šerri ja hiljem puljong.
Kanale teha ahjupannile kartulite vahele pesa ning küpsetada 1 tund 15 minutit 180kraadises ahjus.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar